Subject: RE: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.
From: "Urmas Lorvi" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Apr 2024 12:50:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Käesolevaga kinnitab Saku Vallavalitsus, et on tutvunud ja nõus äriregistri 
teenustaseme leppe (SLA) tingimustega.

Lugupidamisega

URMAS LORVI / IT spetsialist
Tel: +372 652 2939
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Saku Vallavalitsus
www.sakuvald.ee <http://www.sakuvald.ee/>
www.facebook.com/sakuvallavalitsus 
<http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus>

From: RIK info <[email-masked]>
Sent: teisipäev, 16. aprill 2024 12:34
To: Urmas Lorvi <[email-masked]>
Subject: FW: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere

Palume ka saata e-kirjaga SLAga nõustumise kinnitus e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Näidis tekst: Käesolevaga kinnitab taotleja (asutuse nimi) , et on tutvunud 
ja nõus äriregistri teenustaseme leppe (SLA) tingimustega.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud 
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse 
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos 
kõikide lisadega.

-----Original Message-----

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

Sent: Monday, April 8, 2024 9:44 AM

To: Kersti Rätsep < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

Subject: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere!

X-tee iseteeninduskeskkonnast on saadetud ligipääsu taotlus Teie teenusele 
arireg/esindus_v2 ja arireg/detailandmed_v3.

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele:

arireg/esindus_v2.

arireg/detailandmed_v3

Ligipääsu taotletakse klient alamsüsteemile: 75019738/geoveeb-sakuvald.

Ligipääsu soovitakse järgmistest X-tee keskkondades:

EE

Teenuse kasutamise eesmärk:

Saku valla geomõõdistuste infosüsteemi kasutamine

Taotleja kontaktid:

Nimi: URMAS LORVI

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Telefon: 6522939

Palume Teil otsuse langetamisel vastata otse taotlejale.

Parimat,

X-tee iseteeninduskeskkond

Riigi Infosüsteemi Amet

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]